- där tankar ebbar ut i ord

onsdag, februari 1

den obefintliga musiken

Som ett brev på posten kom den, Helt off's nya singel - Det brinner i Paris. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. För mycket Timbuktu? Fast det är ju känt att jag håller honom ganska kärt, så det borde ju funka. "Men jag tycker att de ska hålla sin egna musik, även fast Jason är med" säger min kära kompis. Jo, det är väl sant. Den är en blandning av gamla låtar, tycker jag. Men trots allt tillräckligt bra för att ge den ger en perfekt känsla av att snart, snart, snart är sommarn här och knackar på dörren.

Läste hultsfredslistan och konstaterade följande : Antingen är det sjukt bra band som har släppts, bara att mitt obefintliga musikvetande gör att jag inte hört talas om någon av banden. Eller så är det så skrämmande att det enda sommaren som kan döpas till hultsfred faktiskt har ett sjukt dåligt utbud. Orka att Kent är ett av de stora "släppen" liksom?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

kent känns inte sådär skitkul precis.. därför jag ska till roskilde också, KANYE WEST OCH FRANZ FERDINAND!!!

21:26  
Anonymous Anonym said...

ohh hoppas hoppas hoppas. det är fortfarande fullt pirrigt i magen, men inom 10 dagar!! ojoj

10:50  
Blogger LOTTEN said...

pharrell ska också komma :O :O men jag hoppas att han kommer till roskilde också för annars får jag välja mellan kanye west och pharrell ;S sattan

15:58  

Skicka en kommentar

<< Home