- där tankar ebbar ut i ord

söndag, mars 5

annars då?

Funderar i nuläget om jag vill göra den där käkoperation eller inte. Palla smärta . Men orka med tanken om att ångra sig och sen få fucked-up tänder. Livet alltså.

Min kompis är med i Top model . Sånt ska man skryta om.

Köpte de röda skorna från Zara. Och med mina otroligt snälla föräldrar hjälp behövde jag bara betala 100 spänn för dem. Sen att jag inte kan gå mer än en kvart med dem utan otroliga smärtor, det nämner jag inte.

Om en vecka är det nästan bara en månad kvar till Paris. Sånt gillar vi.

Heja Brokeback, bara för att alla ska se den.

Såg den sötaste klänningen på myrorna om dagen - blå, med rosett och alldeles sjömansstyle. Sen var det en 44 så det var kanske lite..stort.

Jag tycker att persika är det nya apelsin.

4 Comments:

Blogger LOTTEN said...

OH vem e din kompis??

14:08  
Blogger ebba said...

emilia brandt

21:08  
Blogger Magnus said...

wh..what? top model? du ska fixa ihop oss så fort jag kommer hem:p

22:55  
Blogger ebba said...

haha! klart jag ska..fast du har väl valentine-bruden? eller har hon inte frisknat från sin epedemi?

15:13  

Skicka en kommentar

<< Home