- där tankar ebbar ut i ord

måndag, mars 13

ingen återvändo

Nu är hultsfredsbiljetterna inköpta, utan returrätt. Tur att man är säker då. Oh, vad jag längtar. 24 h hunger, svettiga fötter som sliter sig ur en sovsäck, den där fumligheten och klumpigheten som uppstår för att man lever i tält. Bråken som kommer med uppställande av tält, både om man har bruksanvinsing eller ej. Fan då, jag och fru lus har inte bruksanvisning. Man kommer att få höra måånga "men va inte sån, ebba". Men jag längtar ändå. Det kunde vara rosklideutbud, men jag nöjer mig med detta. Nöjer mig gott och väl.


Idag blir det uff/myrorna och så hinner jag måla - Gotta luv it.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ohhhhh jaaa, pirr i magen jaaaa, fru uno och fru lus klarar detta!

17:28  
Anonymous Anonym said...

don't settle for the less.

17:33  
Anonymous Anonym said...

om det regnar på hultan. så stinker hultan.

02:02  

Skicka en kommentar

<< Home